click here!!!

Wednesday, June 1, 2011

mood tak ceria..kenapa???

hari ni aku pergi kelas macam biase tapi rase macam tak gembira..belajar pasal security,dalam kelas ade ramai orang tapi aku rase cm aku belajar soang-sorang je..mungkin sebab aku ni pendiam dan tak peramah..tadi kol ayah aku cakap nak balik minggu ni,aku tanya samada boleh ambik ke tak..ayah aku cakap nanti die bincang ngan mak aku..maknenye tak tau la aku jadi balik ke tak..

korang tau kenape aku suke balik rumah?ade banyak sebab..antaranya:

1. kakak aku yang kedua n ketiga balik jugak..aku dah lame tak jumpe diorang..tapi aritu aku suruh diorang ambik aku kat ump ni,sorang pun tak nak..

2. aku dapat jumpe family aku,ade mak,abah,ngan adik aku 3 orang kat rumah..rindu kat sume..

3. aku dah lame tak balik rumah..sebelum ni busy ngan assignment n exam..sekarang ade kelas tuk 3P pulak isnin sampai jumaat..

4. aku rindu nak makan masakan kat rumah..duk kat rumah aku boleh makan banyak-banyak..duk kat ump selalu tak selera makan..hehe


kesimpulannye memang aku rindu sume bende kat tempat aku lahir tu..harini aku dah merungut satu bende..pasal duk kat kk4..hangin satu badan aku bile nak kene tunggu kete tak de then baru boleh melintas..kete banyak gile arini..buang mase aku je duk tercegat kat tepi jalan tunggu nak lintas jalan tau..

sampai sini je yang aku nak tulis..mood aku memang tak ceria sangat harini..aku pun tak tau kenape..bye..love u all..

1 comment: