click here!!!

Monday, August 23, 2010

BERBUKA DI SANTAI

Semalam aku kuar ngan aza n her boy..aku jadi single sebab sorang lagi kuar bukak puase ngan kawan..kuar pun agak lewat sebab hujan lebat gile..then kitorang gi bazar depan masjid tu..mase tu tak ramai orang sebab dah nak dekat bukak puase..makanan yang ade kat situ tak banyak yang aku nampak menarik..so,aku pun buat keputusan beli cendawan goreng je...

pastu kitorang pun bertolak ke santai..aku order mushroom sup ngan air kelape laut..kenyang tul minum air die..huhuhu..







aku makan tak de la habis pun tapi nampak mushroom sup tu berkurang la..selalu je mase bulan pose ni rase aku punye baju ngan seluar makin longgar..maybe jadi besar pas aku basuh kot..huhu..

pas aku makan kat santai,ade orang lain ambik aku...aku gi teman diorang gi karaoke kat sinar..then boleh pulak dalam kul 12 lebih cam tu kitorang gi sahor KFC..hahaha..kelakau je rase..

semalam aku rase happy sebab ade orang belikan aku baju 'raye':t-shirt adidas warne hijau..tq so much...hope pas ni perangai aku tak moody cam sebelum ni..

No comments:

Post a Comment