click here!!!

Tuesday, August 24, 2010

BERBUKA DI TAMAN TAS

semalam aku berbuka kat taman tas iaitu rumah mak kepada member aku..aku gi 4 orang: kawan aku,wife die dan khai..mule-mule kawan aku ambik aku dulu dengan kete honda die..then gi la beli air ngan ayam madu..pastu baru ambik khai kat umah die..sampai je kat umah yang nak berbuka ni, kitorang salam- salam dulu..pastu baru hidang lauk nak bukak puasa.. menu pada haritu of course la ade ayam madu,ikan masak gulai ngan nasi putih..memang sedap..teringat pulak macam makan kat umah..rindu kat umah..takpe-takpe,esok aku balik..hehehe..

pas habis je makan, aku ngan wife die kemas dapur..then rehat-rehat jap,pastu dalam kul 9 cmtu kitorang balik..then mak kawan aku pesan 'yang budak comel duk belakang tu lain kali datang la lagi yek, raye pun datang'..huhuhu..bangge sekejap mase tu..dalam mase yang same mestilah khai pun bangge..huhu..

harini tak tau lagi..kawan aza ajak bukak puase kat luar..tapi tak tau kul berape..memang hari-hari aku keluar kalau camni..tapi hari ni nak keluar boleh,tapi tak leh lame sebab aku kene siapkan kerje yang kene anta kat farhana esok..wish me luck..love u all...bubye! :-)

1 comment:

  1. hmmmm, agak lama gak pegi taman tas sejak blah dr ump ni..

    ReplyDelete