click here!!!

Friday, September 3, 2010

NAK BALIK UMAH DAH

arini ade perasaan sedikit menyampah kat certain budak kelas aku..biarla..die memang camtu..sekarang nak cite pasal sebelum nak balik rumah..huhu..aku rasa sedih pulak..sebab semua kawan aku dah balik..tinggallah aku keseorangan di UMP..nasib baik esok aku balik ayah aku ambik esok pukul 12 tengahari..seronok berbuka di UMP dengan kawan baik aku..seronok berbuka dengan roomate jugak..aku akan merindui saat-saat ni..aku jugak merindui untuk berbuka puasa dengan khai, my love..

semalam berbuka puasa di kemaman bersama along,mus dan khai..ambik nasi penuh,nasi baik aku habis..tu pun kene pakse dengan khai makan..hahaha..rase macam budak kecik je..semalam macam-macam yang aku rase..mungkin sebab aku baru kenal along tu..bagi aku die ok..pendiam je..tapi tak tau jugak belakang aku die ade cakap buruk ke tak..ye la..mus tu kan tak suke aku sangat..

aku rasa sangat sunyi pada hari ni..lagipun aza pun nak balik..hope malam ni aku ade program ngan mus dan khai..

kepada myex,aku mintak maaf sebab kecewakan dia..tapi kitorang dah takde pape sekarang..lagipun aku ade khai sekarang..insya'allah die jugak akan jadi suami aku..aku tak boleh hampakan die..aku selalu buat die marah..tapi die masih lagi boleh bertahan..aku bukan malaikat yang boleh neutralkan perasaan setiap masa..aku perempuan,ade perasaan marah,cemburu,sedih dan macam-macam lagi..

kadang-kadang aku pikir,bilela aku nak blah dari UMP ni..dah tak tahan dengan banyak bende..macam-macam dugaan yang aku terima..bukan saje blah dari UMP,aku nak blah dari kuantan ni..hahaha

No comments:

Post a Comment