click here!!!

Tuesday, August 16, 2011

BETINA TIPU DUIT WARGA EMAS



Nama: Sarifah Norsaliha bt Syed Hashim
pompuan ni duk kuala rompin..sape2 kenal die bgtau aku..die ni penipu..die tipu warge emas iaitu mak kawan aku sendiri..agak2 ade la dlm 8 ribu lebih(duit kawan aku ade jugak termasuk)...sume duit tu adalah duit simpanan hasil dari penjualan kuih yg mak kawan aku jual tiap2 hari..yang kesiannye org yg die tipu bukan org kaya..pompuan ni buat2 baik ngan orang pastu pinjam duit ckp nak buat modal utk bisnes..die janji nak bayar dalam mase 4 bulan..tapi sekarang dah 3 tahun mak kawan aku tunggu,die tetap tak bayar..die ni janda anak 2..bile kawan aku tepon mintak hutang,die marah balik kawan aku mcm kawan aku yang salah..memang betul2 x sedar diri...bile kawan aku try cakap ngan family die,family die cover tuk die..tu sebab die dah burukkan kawan aku ngan mak die..ni no die : 0179670605...no kp die pulak 780730-06-5392..x silap aku umur die dah pun 33 tahun..betine ni jugak suke ugut orang..aku x tau la mcmn die hidup..kesian kat anak2 die sbb makan duit haram..sesapun pun kene hati2 dengan pompuan ni..aku doakan yg die x kan aman selagi die x bayar duit org yg die hutang..kawan aku cakap mase mule nak pinjam merayu mintak tolong,bile mintak balik duit tu sekarang kene maki pulak ngan die..satu family same je kaki penipu...

harapan kawan aku,kalau si Sarifah Norsaliha bt Syed Hashim ni terbace sile la pikir sendiri..awak tu dah cukup matang..sepatutnye boleh pikir sendiri mane yg baik n mane yg buruk..awak x takut ke kalau jadi pape kat anak2 awk??bawak bertaubatla..mase ade mase lagi,masih ade peluang utk mintak maaf..kalau tuan punye duit dah x de nanti tanggung la hidup...

No comments:

Post a Comment