click here!!!

Sunday, June 5, 2011

petang yang amat membosankan


hari ni hari ahad,iaitu hari aku pulang ke UMP..aku bertolak pada pukul 6 pagi dari rumah dan sampai pada pukul 8 pagi..bukan saje-saje nak balik awal tapi terpakse sebab kakak aku yang nak anta aku perlu pergi untuk menhadiri kenduri kawin kawannye di terengganu..lepas tu aku jumpe orang yang tersayang dan kawan baru aku..baru aku tau betape cantiknye pantai sepat dikala pagi..tetibe timbul rase nak pergi picnic pulak..petang pulak aku tido disebabkan setelah kenyang makan pada masa tengah hari tadi..sekarang pukul 5.45 petang aku rase boring sangat-sangat..rase nak keluar kuantan dan main bowling..ataupun buat bende yang menarik sikit..ape yek?..hahaha..sekarang masih menunggu ade tak orang yang sudi bawak aku kuar kuantan untuk menghilangkan rase boring ni..



No comments:

Post a Comment