click here!!!

Tuesday, March 31, 2009

apa yang dirasa

sekali lagi
terasa diri ini seperti tidak dihargai
terasa diri ini tidak berguna lagi
untuk apa diri ini disibukkan?
untuk apa diri ini dimarahi kerana mementingkan sesuatu hal?

betul kata mereka
orang lain tidak akan nampak apa yang telah kamu buat
mereka hanya dapat merasakannya apabila aku sudah tiada
kalau begitu
biar aku pergi
biar aku hilang dalam kepekatan malam
daripada menyedari tiada yang peduli akan diriku

kawan
aku sedih
masa yang telah aku korbankan hanya sia-sia
tiada siapa yang akan simpati

aku mau marah..
tapi patutkah untuk aku marah?
aku hanya mampu menarik muka bila bertemu dengan mereka
mereka yang aku mahu
untuk menghargai diri aku...

aku tak mau lebih
hanya ucapan 'terima kasih' sudah mencukupi
sebelum aku pergi dan meninggalkan semua yang ada..

No comments:

Post a Comment