click here!!!

Saturday, March 28, 2009

lelaki dan perempuan jatuh cinta..

hmmm..ade orang cakap yang perempuan mudah sangat jatuh cinta kat kawan lelaki sendiri yang diorang rapat..betul ke????
lelaki tak senang ke??
aku pun tak tau...kebanyakan lelaki mungkin tak kan pilih kawan yang die rapat sebagai kekasih...die mungkin akan pilih perempuan yang rase-rase boleh longgar lutut bile jumpe, berdebar gile bile ternampak kat mane-mane, dan tak senang duduk bile perempuan tu pandang...
mungkin ada kebenarannya....hihi..


gambar: kak nana dan saye..kat bowling centre megamall..happy...

7 comments:

  1. wAh...jejAlaN yerK??
    xaJAk pUn..hUHu..
    ciNTa??
    enTAhla..unDefiNEd...
    cINta Pd ALLAH pun xcUKup KuaT AGie..
    tP haKIkaTnyEr..
    stiaP manUSia DaH adER PSgAn msINg2..
    TgGU n LiHat jeR..

    ReplyDelete
  2. aaa....... nape upload pic aku tuk entry ni... out of topic ni.. hoho

    ReplyDelete
  3. eija:
    jejalan tu lame da..sem lepas..lain kali kite gi same ye..hehe

    ReplyDelete
  4. kak nana:
    gambar hiasan...huhu

    ReplyDelete
  5. saya takot jarum.... (pe kene mengene nye nie)
    wakakaka =D

    ReplyDelete
  6. to burn:
    memang x de kene mengena...

    ReplyDelete
  7. apsal xde akak??? owh.. jelesh!! majok2!!!

    ReplyDelete