click here!!!

Wednesday, June 1, 2011

marah sebab tak jadi keluar??

semalam aku ingat boleh la kuar gi tengok wayang..rupe-rupenye tak..baru je berangan..haish...
kate nak kuar kul 10 then aku dah cakap cancle dlm pukul 9.30 mlm macam tu la ..tau tak sebab ape cancle?sebab serabut sangat masing-masing tak tau nak balik pukul berapa..tu yang aku aku bengang..then suh aku pulak sewa kete, bukan aku yang nak drive..bengang pulak aku..tu tak kesah sangat la sebab rase marah tu dah reda lepas aku gi makan ngan aza..nak dekat pukul 1 pagi aku dah rase ngantuk dan aku tido..terbangun pukul 4 pagi..then tengok enset ade message:

"ckp ngn ko mmg mbazir krdt je.celcom ke maxis lak tu.soh ko decide nk sewa bpe lame je,trus cancel.kalau ko x nak kua,jgnla ajak ak.benci la ngn prangai ko"

what the ...!!!!

hangin betul aku..baru je cakap thanks semalam sebab tolong mainkan game fb aku tetibe jadi camni..sejak akhir-akhir ni aku perasan die ade jugak angin kat kawan aku..tak tau la nape..lelaki datang bulan kot..malas aku nak layan..tu pun aku cancle kul 9 lebih,tapi die anta message kul 4 pagi..lamenye die ambik mase nak marah..sebelum kul 10 tu cakap gi kuar makan kan..sebelum balas message aku tu takkan la baru balik dari kuar makan..lame betul..kalau da enjoy ngan kawan-kawan ko buat ape nak marah kat aku lagi..

lagipun orang tu memang tak pernah layan aku baik sejak akhir-akhir ni..selalu nak gaduh..asyik cari kesalahan aku, then anggap diri die tu perfect sangat!!!!

bile orang tanye kenapa aku still kawan ngan die,aku akan jawab yang die tu aku still anggap kawan dan sometime die layan aku baik(tapi tu dulu la)..bersabar je la aku dengan kawan-kawan..

1 comment: